ღNAWAL ZOGHBI♥ღ♥
 
یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:کلیپ,نوال,هناالقاهره,الاخبار,, :: 12:13 ::  نويسنده : omid

نوال الزغبی، هنا القاهره را به کارگردانی هادی الباجوری در مصر تصویربرداری خواهد کرد.

آقای "هادی الباجوری" چند روز پیش در بیروت برای توافق نهایی جهت تصویربرداری ترانه "هنا القاهره" از آلبوم آخر نوال، معرفش لیه، با نوال ملاقات داشت.

بعد از اینکه نوال سناریوی باجوری را پذیرفت، قرار شد نوال و گروهش در نیمه ی دوم ماه مارچ به مصر بروند و تصویر برداری این موزیک ویدئو را در خیابان های قاهره شروع کنند. این موزیک ویدئو در یک چهارچوب رومانسی زیبا می باشد و تصویر برداری آن ۲ روز به طول خواهد انجامید.

باجوری خاطر نشان کرد که برنامه زمانی ساخت این موزیک ویدئو کاملاً با مقررات حکومت نظامی قاهره که این روزها در شهر رعایت می شود، تطابق دارد.

نوال پیشنهاد تصویر برداری این موزیک ویدئو به صورت کروما و در استودیوی بیروت را نپذیرفت و با وجود بحران در مصر نوال می خواهد که این موزیک ویدئو را در خیابان های قاهره و بین مردم مصر تصویر برداری کند.

با تشکر از:nawalelzoghbi.blogfa.com

چهار شنبه 17 اسفند 1389برچسب:هانا القاهره,طلاق,فیلم,نوال الزغبی,البوم خلیجیه,مع حسین الجسمی, :: 10:56 ::  نويسنده : omid

دادگاه لبنان طلاق رسمی نوال الزغبی از همسرش را بعد از کشمکش های بسیار و در خواستها و شکایات بالاخره صادر کرد و هم اکنون نوال در ارامش زندگی میکند.گذشته ازین نوال به مصر میرود تا کارهای لازم برای فیلمبرداری کلیپ هنا القاهره رو انجام دهد و وی بزودی فیلم برداری این ترانه زیبا را به همراه کارگردان مصری هادی الباجوری شروع خواهد کرد.

و همچنین نوال الزغبی البوم خلیجی خود را منتشر خواهد کرد وی در این البوم با خوانندگان خلیجی بنامی چون حسین الجسمی همکاری خواهد کرد.

پنج شنبه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : omid

نوال سه کلیپ می سازد

پس از تاخیر در فیلم برداری کلیپ هاقولک ایه نوال تصمیم دارد سه کلیپ را به یکباره فیلم برداری کند.ترانه هاقولک ایه(در بیروت) را جاد شویری و کلیپ ترانه هنا القاهره رو کارگردان مصری هادی الباجوری و ترانه الف و میه رو که هنوز کارگردانش معلوم نیست  فیلم برداری خواهد کرد.همچنین نوال در تابستان امسال کنسرت های با شکوهی رو در کشورهای عربی خواهد داشت.

Without Logo

 

نوال در جشنواره موازین در 24 مه در مراکش شرکت خواهد کرد.

 

درباره وبلاگ

به کلاب نوال الزغبی خوش امدید ... ما پاسخگو به در خواستهای شما هستیم...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 

کلاب هواداران نوالزغبی 

و آدرس

nawalalzoghbi.LoxBlog.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر

 نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان

به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

  





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 5466
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


جاوا اسكریپت