ღNAWAL ZOGHBI♥ღ♥
 
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : omid

نوال الزغبی در گفت و گو با سایت «ام بی سی» اظهار داشت که گروه مخصوص وی که از طریق آن با هواداران و دوستداران خود سخن می گوید، ابزار ارتباطی مستقیمی میان وی و همۀ کسانی است که می خواهند به او پیام بفرستند. به ویژه اینکه وی همواره مشغول برگزاری اجراهای متعدد در بسیاری از کشورهای عربی می باشد.

نوال با ابراز خشنودی از افزایش روزافزون شمار اعضای گروه خود خاطرنشان کرد که در روز تولدش از اعضای گروه خود در «فیس بوک» هدایای زیادی را دریافت کرده است. این هدایا عبارت از گل و تعدادی عکس بود که به محل اقامت وی در لبنان ارسال شده بود.

الزغبی اظهار داشت که علاقه مندانی از مصر، فلسطین، کانادا، تونس، لبنان، عراق، اردن و آمریکا نسبت به بازدید از صفحات وی در «فیس بوک» اقدام نموده و هرازگاهی در آن تغییراتی را ایجاد می نمایند. الزغبی نیز نما آهنگ های جدید خود را قبل از ارائه به شبکه های ماهواره ای در «فیس بوک» عرضه کرده و علاقه مندان خود را به صورت انحصاری در جریان اخبارش قرار می دهد.

گروه نوال در «فیس بوک» تنها به هواداران او محدود نیست؛ بلکه شماری از هنرمندان نیز با فرستادن دیدگاه ها و پیام های خود در آن مشارکت می نمایند. از جملۀ این هنرمندان دیانا حداد و میاده الحناوی می باشند. در همین راستا الحناوی وی را به عنوان فردی که از هوش سرشاری برخوردار بوده و کارهای زیادی را تولید می نماید، توصیف کرد. هیفا وهبی نیز از نوال به عنوان زیباترین خواننده زن از لحاظ شکل و صدا یاد کرد. سیرین عبدالنور نیز اظهار داشت که آرزو دارد در زمینه علاقه هواداران به او همچون نوال باشد. عبدالله الرویشد نیز یکی دیگر از این هنرمندان است که آرزو دارد در یک کار موسیقی دو نفره با نوال همکاری نماید. نوال اظهار داشت که وی به هیچ وجه از بیان هرگونه دیدگاه منفی در مورد خودش ناراحت نمی شود؛ به ویژه این که می تواند بین کسی که با هدف اصلاح از وی انتقاد می نماید و کسی که به منظور تخریب از او انتقاد می نماید، تفاوت قائل شود.

سلام

پست امروز مربوط به البوم جدید و فوق العاده زیبای نوال الزغبی هست .کاورهای این البومو براتون اماده کردم که حالشو ببرین...برای بزرگی روی عکس ها کلیک کنید..

                     z80u1wkrhhwnrppsylj.jpg     c1kuw3x3t1um6ygkkzw.jpg

54baj7gdlc0niujk672w.jpg   ktrscvegmviqaldtj77h.jpg   dhdr2rq2lx90twuu7yc.jpg elayt0f39hcsahjaury8.jpg   oiiuje16a3ksy90.jpg     1jbcwp3sivnp5g9u1f4x.jpg

                                        jov560691mehr6wt1z4g.jpg

 

درباره وبلاگ

به کلاب نوال الزغبی خوش امدید ... ما پاسخگو به در خواستهای شما هستیم...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 

کلاب هواداران نوالزغبی 

و آدرس

nawalalzoghbi.LoxBlog.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر

 نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان

به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

  





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 5469
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


جاوا اسكریپت